Agiliitoa

Agiliitoa
Persjättö

tiistai 24. heinäkuuta 2012

Superminit!!

Seuran möllikisoissa oli helppo supermöllirata ja päästiin siis starttaamaan ensimmäisen kerran sekä Hetan että Yojon kanssa ;) Rataantutustuessa jouduin jo miettimään molemmille hieman erilaista tapaa ohjata, Hetan kanssa pitää juosta samaa vauhtia ja ohjata edella kun taas Yojon vauhdissa en pysy ja sille ohjeet pitää huudella perästä päin.
Hetan kanssa lähdettiin miltei yhtä matkaa, se jäi muutaman kerran himmailemaan ja pohtimaan oikeaa suuntaa, mutta tehtiin puhdas rata! Yliaikaa tuli 0,35 s, mutta olin äärimmäisen ylpeä pikkutyypistä, tosi hyvin se meni suorilla eteenpäin ja olisi varmasti mennyt reippaammin muuallakin, mutta varmistelin aika paljon. Estevarmuutta kun ei ole vielä liikaa. Koko radan Heta keskittyi minun kanssa tekemiseen eikä miettinyt muita, vaikka vähän jännitinkin, sijoitus 5/15. Nyt vaan keppejä ja kontakteja treenaamaan, lokakuussahan on vielä kotikisat ;)
Yojon jätin lähtöön istumaan ja menin 2-esteen taakse kutsumaan. Olisi pitänyt olla vielä kauempana, sillä putken jälkeen persjätöllä olin jo myöhässä, josta johtuen seuraavat hypyt eivät ihan sujuneet suunnitellusti. Kun saatiin parin pyörityksen jälkeen homma taas eteenpäin meno oli hienoa! Takana leikkaus onnistui hienosti ja Yojo irtosi makeasti loppusuoralla eteenpäin!! Virheitä tuli hylky (este väärään suuntaan) ja kielto, aika -1,37, sijoitus 10/15.
Hyvä fiilis jäi itselle, kehuin koiria radalla ja pidettiin hauskaa! Samalla tuli kisanomaista treeniä ja mun jännitys ei mitään älyttömyyksiä aiheuttanut koirille (Mony meni aina nenä maassa kun mä jännitin...). Harmi kun en pyytänyt ketään kuvaamaan, olis ollut kiva nähdä kun oon ihastellu Yojon juoksua ja unohtanut itse liikkua ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti